קורטקס – שיווק התנהגותי
  • ייעוץ עסקי
  • בלוג
    • שיווק
    • שיווק באינטרנט
    • מוטיבציה
    • מנהיגות
    • מכירות
    • פילוסופיה
    • משא ומתן
  • אודות
    • בסיס הידע
    • התמחות מקצועית
    • יישומים פרקטיים
    • דיבייט ורטוריקה
      • מה זה דיבייט?
      • רטוריקה – אמנות השכנוע
    • הצלחה של עסקים קטנים
  • תובנות
    • תעתועי ראיה
    • שיווק ופרסום
    • פיזיולוגיה
    • נשימה
    • מוח
    • הנדסה חברתית
  • תחומי עיסוק
    • ייעוץ עסקי שיווקי
    • פיתוח אנשי מכירות
    • שיווק באינטרנט לעסקים
    • ייעוץ אסטרטגי: פיתוח אסטרטגיה שיווקית
    • פיתוח מנהלים
    • הכשרה למשא ומתן
    • ייעוץ ארגוני
  • יצירת קשר
  • ייעוץ עסקי
  • בלוג
    • שיווק
    • שיווק באינטרנט
    • מוטיבציה
    • מנהיגות
    • מכירות
    • פילוסופיה
    • משא ומתן
  • אודות
    • בסיס הידע
    • התמחות מקצועית
    • יישומים פרקטיים
    • דיבייט ורטוריקה
      • מה זה דיבייט?
      • רטוריקה – אמנות השכנוע
    • הצלחה של עסקים קטנים
  • תובנות
    • תעתועי ראיה
    • שיווק ופרסום
    • פיזיולוגיה
    • נשימה
    • מוח
    • הנדסה חברתית
  • תחומי עיסוק
    • ייעוץ עסקי שיווקי
    • פיתוח אנשי מכירות
    • שיווק באינטרנט לעסקים
    • ייעוץ אסטרטגי: פיתוח אסטרטגיה שיווקית
    • פיתוח מנהלים
    • הכשרה למשא ומתן
    • ייעוץ ארגוני
  • יצירת קשר
קורטקס – שיווק התנהגותי
  • ייעוץ עסקי
  • בלוג
    • שיווק
    • שיווק באינטרנט
    • מוטיבציה
    • מנהיגות
    • מכירות
    • פילוסופיה
    • משא ומתן
  • אודות
    • בסיס הידע
    • התמחות מקצועית
    • יישומים פרקטיים
    • דיבייט ורטוריקה
      • מה זה דיבייט?
      • רטוריקה – אמנות השכנוע
    • הצלחה של עסקים קטנים
  • תובנות
    • תעתועי ראיה
    • שיווק ופרסום
    • פיזיולוגיה
    • נשימה
    • מוח
    • הנדסה חברתית
  • תחומי עיסוק
    • ייעוץ עסקי שיווקי
    • פיתוח אנשי מכירות
    • שיווק באינטרנט לעסקים
    • ייעוץ אסטרטגי: פיתוח אסטרטגיה שיווקית
    • פיתוח מנהלים
    • הכשרה למשא ומתן
    • ייעוץ ארגוני
  • יצירת קשר
  • ייעוץ עסקי
  • בלוג
    • שיווק
    • שיווק באינטרנט
    • מוטיבציה
    • מנהיגות
    • מכירות
    • פילוסופיה
    • משא ומתן
  • אודות
    • בסיס הידע
    • התמחות מקצועית
    • יישומים פרקטיים
    • דיבייט ורטוריקה
      • מה זה דיבייט?
      • רטוריקה – אמנות השכנוע
    • הצלחה של עסקים קטנים
  • תובנות
    • תעתועי ראיה
    • שיווק ופרסום
    • פיזיולוגיה
    • נשימה
    • מוח
    • הנדסה חברתית
  • תחומי עיסוק
    • ייעוץ עסקי שיווקי
    • פיתוח אנשי מכירות
    • שיווק באינטרנט לעסקים
    • ייעוץ אסטרטגי: פיתוח אסטרטגיה שיווקית
    • פיתוח מנהלים
    • הכשרה למשא ומתן
    • ייעוץ ארגוני
  • יצירת קשר
תוכנית שותפים – האם באמת אפשר להתעשר או לייצר הכנסה נוספת עם רשת שותפים?
ראשי » בלוג » תוכנית שותפים – האם באמת אפשר להתעשר או לייצר הכנסה נוספת עם רשת שותפים?
אפריל 24, 2016 אין תגובות רן ברכה

 

תוכנית שותפים / רשת שותפים אם חיפשתם מקור של הכנסה נוספת בטח נתקלתם באחד משני מונחים אלו ותהיתם האם באמת אפשר להתפרנס מהם. אם אתם עוקבים אחרי הבלוג בטח כבר למדתם ששליש מהשבוע שלי מוקדש לייעוץ עבור חברות שונות על חלקן אני מדבר בבלוג, אבל עיקר העבודה שלי היא ניהול של תוכנית שותפים. ולמעשה עד היום, מעל 15 שנים, מרכיב של הכנסה נוספת שלי מתבססות על הכנסות כשותף – הן כשותף ששולח תנועת גולשים לרשת בישראל והן כשותף במספר תוכניות אפיליאט אחרות בינלואמיות מהן אני מקבל הכנסה קבועה.

הסיבה שאני כותב על פרנסה באמצעות תוכנית שותפים נובעת מחשיפה לקמפיין די גדול שרץ ברשת של אחת החברות שמוכרות קורס על מנת ללמד אתכם את הסוד איך להתפרנס משיווק שותפים. המטרה שלי במאמר זה היא לעשות מעט סדר ולהבהיר את הנושא כמישהו שהתחיל את הקרירה שלו בהכנסות משיווק שותפים, הקים רשתות שותפים לחברות שונות בעולם ועד היום חי את הנושא לעומקו.

אז התשובה היא – כן, בהחלט אפשר להתעשר מקידום מוצרים של תוכנית שותפים ולראיה יש חברות ישראליות שעשו הון ועדיין עושות מקידום מוצרים של חברות אחרות באינטרנט.

ההמשך לתשובה היא שלא – לא תצליחו להתעשר אחרי קורס אפיליאט. כדי להתעשר בתחום צריך הבנה עמוקה בתכנות, ניהול שרתים, קניית מדיה, רימרקטינג, קידום אתרים ועוד. היתרון הוא שתוכלו ללמוד לעשות את הכל לבד רק שזה יקח זמן, המון זמן.

תוכנית שותפים

תוכנית שותפים במהותה היא חיבור בין מפרסמים מצד אחד לבין שותפים, כלומר בעלי מדיה שיכולים לפיק לידים, מכירות, חשיפות וכו' למפרסמים. הסיבות לעבודה מול רשת שותפים הן רבות והעיקרית שבהן היא שבאמצעות רשת שותפים אתם לא צריכים איש מכירות בחברתכם. התפקיד של רשת השותפים הוא לייצר הזדמנויות לשיווק מוצרים מעניינים ורלוונטים לעולמות התוכן של האפיליאט. החיבור בין שלושת הגורמים יעיל ורווחי לכל המעורבים.

הדרך המהירה והזולה להיכנס וללמוד שיווק באינטרנט ואולי לייצר הכנסה נוספת

חשוב ללמוד את התחום – רצוי לקחת קורס שיווק שותפים מקצועי שבהחלט איתו תוכלו להגיע להכנסות של כמה מאות שקלים ועד אלפים בודדים בחודש (שזה לא רע :)) אחרי זמן עבודה של שנה במידה ותחקרו את הנושא, אם ממש תהיו טובים תוכלו להגיע לסכומים גבוהים יותר.

המדריך לפרנסה באמצעות תוכנית שותפים או פרנסה מאתר האינטרנט שלכם:

בניה של בלוג – הדרך הראשונית והבסיסית להתחיל להרוויח מהאינטרנט היא באמצעות בלוג. אתם צריכים לבחור תחום עניין שבו אתם מבינים ורוצים להתמקד וכן, חשוב שלתחום יהיה קישור מסחרי. כלומר שיהיה לכם מה למכור למבקרים באתר.
עיצוב הבלוג – הפכו את הבלוג לנעים עם מראה יחודי. לא חייבים הלתחיל עם עיצוב מהיום הראשון אבל כנראה שהצלחת הבלוג והכנסות מרשתות שיווק שותפים תהיה תלויה משמעותית בעיצוב ייחודי ונעים לעין.
מיקוד – הרעיון הבסיסי באינטרנט הוא שקהל המתעניין בתחום מסויים הוא קהל פוטנציאלי לרכישת המוצרים בתחום. לדוגמא: הבלוג שלכם עוסק ב"גיטרות" ואתם ממליצים ובוחנים גיטרות , מביאים דוגמאות של גיטרות ועוד. לכן באופן טבעי מי שיגיע לעמוד שלכם כנראה מתעניין בגיטרות ומשם יהיה קל מאוד למכור לו גיטרות או מוצרים משלימים.

עיניין בתוכן – מהרגע שבו החלטתם להתפרנס מהאינטרנט אתם צריכים להתחיל ולייצר תוכן. בעבר יכולתם לרכוש תכנים מכותבים בינוניים כי הגורם באמצעותו הגיעו גולשים לאתר היו מנועי החיפוש ולכן בעלי אתרים נאלצו לכתוב אין ספור תכנים. כיום הדגש הוא איכות ומידע, משתי סיבות – כמות מכובדת של תוכן מגיעה מרשתות חברתיות ולכן תוכן לא איכותי או מעניין לא יזכה לשיתופים. בנוסף גוגל הכניסו פרמטר בשם Bounce Rate שזה מדד לשיעור היציאה מדף אליו נכנס הגולש ובנוסף התחילו למדוד זמן שהייה באתר. שני נתונים אלו מצביעים על איכות התוכן והרלוונטיות שלו לגולשים שקוראים אותו. כלומר חייב להיות קשר בין הופעה במנועי החיפוש לבין העיניין בתוכן.

מגוון של תוכן – תגלו שאתם הופכים להיות מעצמת עיתונאות של איש אחד. בנוסף לתוכן הכתוב ניתן להביא גולשים באמצעות פרסום תמונות באינסטגרם ובפינטרסט, סרטונים באמצעות יוטיוב ופייסבוק, הדרכות באמצעות אתרי הדרכות, מצגות, אינפוגרפיקות ועוד. המטרה היא ליצר תוכן מגוון ככל האפשר במגוון רחב מאוד של ערוצים – כאן המקום להזכיר שבישראל אפשרויות הפצת התוכן מאוד מוגבלות.

מיקוד עסקי – המטרה של הבלוג היא יצירת קשר עם קהל הלקוחות הפוטנציאלי שלכם. אם החלטתם להתפרנס באמצעות שיווק תוכנית שותפים חפשו הצעות של מפרסמים הרלוונטים לתחום המקצועי שלכם. שימו קישור לרכישה או טפסים לאיסוף לידים ותתחילו ליצר כסף. ככל שהבלוג יגדל ויהיה שימושי יותר לגולשים תגלו שנפתחות בפניכם יותר הזדמנויות פרנסה באמצעות הבלוג. ישנם בלוגרים שלא הרוויחו שקל מהבלוג עצמו אבל הפכו להיות בעלי סמכה בתחומם ומתפרנסים נפלא ממכירת שירותים.
יצירת רשימת אימיילים – תקלו על המבקרים באתר להשתייך לרשימות התפוצה שלכם. תדאגו לעדכן את הגולשים בתוכן חדש ומעניין שהעליתם. רק אל תהפכו להיות ספאמרים שמפוצצים את התיבה של הלקוחות בתוכן מיותר.

עברית או אנגלית – שיקול משמעותי בהקמת בלוג. אם אתם רוצים להתפרנס מהבלוג בגדול עשו אותו באנגלית – אפשרויות השיווק והפצת התוכן באנגלית הן אדירות. בישראל ישנו קהל מצומצם יחסית ובתחומי נישה יש מעטי מעט של גולשים עליהם מתחרים המון בעלי מקצוע. למרות זאת היתרון לעבוד בעברית הוא שבישראל יהיה לכם יותר קל להתנהל מבחינת שפה והתקשרות עם הגולשים, ואם הקמתם את הבלוג על מנת להיות מומחה אז פרסמו אותו בעברית שכן יהיה לכם קל יותר להשיג לקוחות ולתת להם שירות מישראל.
פלטפורמת הקמת הבלוג – רוב הבלוגים והאתרים מוקמים כיום על פלטפורמה שנקראת וורדפרס, שהיא חינמית לחלוטין. הסיבות לבחור בה הן רבות אבל העיקרית שבהן היא שיש המון אנשי מקצוע שיוכלו לתמוך אותכם בהקמת הבלוג ולסייע בקידומו. מכיוון שוורדפרס היא חינמית, קוד האתר הוא שלכם בניגוד למערכות אחרות שבהן אין לכם גישה לקוד. סיבה נוספת לעבוד עם וורדפרס היא העובדה שיש עשרות אלפי מפתחים מסביב לעולם שעובדים על המערכת ומשפרים אותה ומפתחים עבורה אין ספור תוספים שיעזרו לכם להצליח – חלקם בחינם וחלקם בתשלום. למרות שהוורדפרס הוא בחינם הקמה של הבלוג תעלה לכם כסף וודאי כשמתחילים עדיף להתחיל בצורה נכונה עם בעל מקצוע שימנע מכם טעויות של מתחילים.
לייצר תנועת גולשים לבלוג – ישנם מספר שיטות לייצר תנועת גולשים לבלוג מרגע שתתחילו לפעול עם הבלוג שלכם תאלצו להתחיל וללמוד איך קונים פרסום ואיך מבצעים אופטמיזציה לאתר שלכם באופן מתמיד:

א. קניית מודעות פרסום בגוגל תחת מונחי חיפוש – אם הבלוג עוסק בגיטרות אתם תהיו מעוניינים לרכוש פרסום תחת מונחי חיפוש הרלוונטים לתחום כמו "גיטרות מומלצות" , "איך בונים גיטרה" וכו' המטרה להביא מתעניינים ולהפוך אותם ללקוחות.

ב. רכישת פרסום בפייסבוק – בפייסבוק ניתן ליצר קהילה ולרכוש גולשים בעלי תחומי עיניין זהים למוצר שלכם. אפשר להקים גם דף בפייסבוק לקידום העסק לפרסם אותו ובאמצעותו לקדם את תכנים של הבלוג שלכם. באמצעות הפרסום אתם מקדמים מוצרים מתוך תוכנית שותפים .
ג. קניית פרסומות ברשת הפרסום של גוגל – שם תוכלו למקד את התכנים לאפיקי פרסום הלוונטים לכם.
ד. קניה של פרסום יעודי באתרים הרלוונטים לכם.

הכנסה נוספת עם רשת שותפים

קידום האתר בגוגל – ישנם תוספים מצוינים לבלוג שיהפכו אתכם למומחים בקידום אתרים בקלילות – כמו תוסף Yoest המעולה לאתרי וורדפרס והוא ניתן חינם.

וורדפרס

כתיבה באתרים אחרים – תכתבו עבור בעלי אתרים אחרים שיש להם טראפיק משמעותי בתמורה לקבלת קישורים וקרדיט. תכתבו עבורם את התוכן הטוב ביותר שיש על מנת שבעלי בלוגים פופולרים יהיו מעוניינים לקדם את הכתבות שלכם אצלם.
להתחיל משיווק תוכנית שותפים ולהיות מומחה בתחומכם.

המדריך הזה הוא התחלתי אבל הנקודות המצויינות במאמר זה הן בהחלט התחלה מצויינת להתחיל ולהתפרנס מהאינטרנט. למעשה המדריך מתאים גם לקידום אתר האינטרנט שלכם ולקדם את העסקים שלכם באמצעות כלים אינטרנטיים.
בעבר ראיתי אנשים רבים שהתחילו לפעול בתחום באמצעות קידום מוצרים שונים אותם מצאו ב תוכנית שותפים.
רובם לא הרוויחו מספיק מהבלוג אבל בהחלט מצאו עבודה מתגמלת מאוד בתחומי ההיי- טק האינטרנטי. אם תתחילו לעבוד ותלמדו שיווק באינטרנט הלכה למעשה רוב הסיכויים שבתקופה קצרה תרכשו באופן מעשי כלים טובים יותר מאשר בכל קורס ללימוד שיווק באינטרנט, אני ממליץ להמון אנשים שאת 20 האלף שקלים שהם תיכננו להשקיע בקורס שישקיעו בלימוד עצמי.

לסיכום: ניתן להרוויח הרבה מאוד כסף או לפחות לייצר הכנסה נוספת באמצעות אתרי אינטרנט וקידום מוצרים מתוך תוכניות שותפים השונות. על מנת לייצר רווח גדול מאוד כנראה שתצטרכו טכנולוגיות וידע מקיף מתפעול של בלוג. רוב החברות שעושות מליונים באמצעות תוכנית שותפים הן חברות טכנולוגיות במהותן שהוקמו ע"י תכנתים מקצועיים.
אבל גם רווח של 1000-2000 שקלים בחודש מהבלוג שלכם יתן לכם תשואה טובה יותר ומעניינת יותר מכל תחום אחר בו תשקיעו זמן וכסף.

Comments

comments

פורסם ב: בלוג, שיווק באינטרנט
« הקודם

אודות

אני פועל תחת שני כובעים שנים רבות. האחד כובע של יזם אינטרנט המעורב במספר פרוייקטים אינטרנטיים ושותף בהם. הכובע השני הוא כיועץ לחברות וארגונים. במהלך השנים עבדתי עם מאות חברות שונות בישראל ובעולם במגוון רחב של תחומים עסקיים ושיווקים.

באתר אני מנסה להביא ולהציג חלק מהגישות על פיהן אני עובד ומייעץ לרוב גישות המתבססות על ידע בתחום מדעי ההתנהגות, שיווק און ליין, מהסוציולוגיה והפסיכולוגיה החברתית.
להציג את כל הפוסטים של רן ברכה

יצירת קשר
צרו קשר עוד היום לפגישת היכרות ראשונית לאבחון העסק ליצירת קשר: 072-2570445

    שם (חובה)

    דואר אלקטרוני (חובה)

    נושא

    תוכן ההודעה

    • אחרונים
    • תגובות
    • פופולאריים
    • תגים
    • תוכנית שותפים - האם באמת אפשר להתעשר או לייצר הכנסה נוספת עם רשת שותפים?
    • 5 דברים שכל יזם מצליח צריך ללמוד מסיפור יציאת מצרים
    • שוטף 30 האם משהו התקדם עם החוק?
    • דיאטת פליאו - האם האדם הקדמון אכן חי על פי כללי התזונה הפליאוליתית?
    • בחירת בני זוג - 5 התכונות העקריות שאנחנו מחפשים בחיפוש אחר בני זוג
        • NLP
        • אומנויות לחימה
        • אורי גלר
        • אושר
        • גן עדן
        • הטיות קוגניטיבות
        • הכרויות
        • הנעה להצלחה
        • הצלחה עסקית
        • השפעה מנטלית
        • התפתחות אישית
        • התפתחות מנטלית
        • זימברדו
        • חירות
        • כתות
        • מדיטציה
        • מדריך למורה אומנויות לחימה
        • מוטיבציה חיצונית
        • מוטיבציה להצליח
        • מוטיבציה עסקית
        • מילגרם
        • מיקוח
        • מכירות
        • מנטליזים
        • מניפולציה
        • ניהול עסקי
        • סרטוני מוטיבציה
        • סרטי מוטיבציה
        • פסיכולוגיה חברתית
        • פסיכולוגיה חיובית
        • פסיכולוגיה מכירתית
        • פסיכולוגיה של מכירות
        • פרקסיס
        • צה"ל
        • צייתנות
        • קוגניציה
        • רומינציה
        • שיווק התנהגותי
        • שיווק עסק
        • שיווק תאגידי
        • שליטה מנטלית
        • שנגרילה
        • תאגידים
        • תודעה
        • תפיסה
        ‎קורטקס - שיווק קוגניטיבי‎

        השארת תגובה

        ביטול

        תכנים
        • יצירת קשר
        • לקוחות
        • שירותים שלנו
        • בלוג
        • תובנות
        • ייעוץ עסקי שיווקי
        גלילה לראש העמוד
        דילוג לתוכן
        פתח סרגל נגישות

        כלי נגישות

        • הגדל טקסט
        • הקטן טקסט
        • גווני אפור
        • ניגודיות גבוהה
        • ניגודיות הפוכה
        • רקע בהיר
        • הדגשת קישורים
        • פונט קריא
        • איפוס