קורטקס – שיווק התנהגותי
  • ייעוץ עסקי
  • בלוג
    • שיווק
    • שיווק באינטרנט
    • מוטיבציה
    • מנהיגות
    • מכירות
    • פילוסופיה
    • משא ומתן
  • אודות
    • בסיס הידע
    • התמחות מקצועית
    • יישומים פרקטיים
    • דיבייט ורטוריקה
      • מה זה דיבייט?
      • רטוריקה – אמנות השכנוע
    • הצלחה של עסקים קטנים
  • תובנות
    • תעתועי ראיה
    • שיווק ופרסום
    • פיזיולוגיה
    • נשימה
    • מוח
    • הנדסה חברתית
  • תחומי עיסוק
    • ייעוץ עסקי שיווקי
    • פיתוח אנשי מכירות
    • שיווק באינטרנט לעסקים
    • ייעוץ אסטרטגי: פיתוח אסטרטגיה שיווקית
    • פיתוח מנהלים
    • הכשרה למשא ומתן
    • ייעוץ ארגוני
  • יצירת קשר
  • ייעוץ עסקי
  • בלוג
    • שיווק
    • שיווק באינטרנט
    • מוטיבציה
    • מנהיגות
    • מכירות
    • פילוסופיה
    • משא ומתן
  • אודות
    • בסיס הידע
    • התמחות מקצועית
    • יישומים פרקטיים
    • דיבייט ורטוריקה
      • מה זה דיבייט?
      • רטוריקה – אמנות השכנוע
    • הצלחה של עסקים קטנים
  • תובנות
    • תעתועי ראיה
    • שיווק ופרסום
    • פיזיולוגיה
    • נשימה
    • מוח
    • הנדסה חברתית
  • תחומי עיסוק
    • ייעוץ עסקי שיווקי
    • פיתוח אנשי מכירות
    • שיווק באינטרנט לעסקים
    • ייעוץ אסטרטגי: פיתוח אסטרטגיה שיווקית
    • פיתוח מנהלים
    • הכשרה למשא ומתן
    • ייעוץ ארגוני
  • יצירת קשר
קורטקס – שיווק התנהגותי
  • ייעוץ עסקי
  • בלוג
    • שיווק
    • שיווק באינטרנט
    • מוטיבציה
    • מנהיגות
    • מכירות
    • פילוסופיה
    • משא ומתן
  • אודות
    • בסיס הידע
    • התמחות מקצועית
    • יישומים פרקטיים
    • דיבייט ורטוריקה
      • מה זה דיבייט?
      • רטוריקה – אמנות השכנוע
    • הצלחה של עסקים קטנים
  • תובנות
    • תעתועי ראיה
    • שיווק ופרסום
    • פיזיולוגיה
    • נשימה
    • מוח
    • הנדסה חברתית
  • תחומי עיסוק
    • ייעוץ עסקי שיווקי
    • פיתוח אנשי מכירות
    • שיווק באינטרנט לעסקים
    • ייעוץ אסטרטגי: פיתוח אסטרטגיה שיווקית
    • פיתוח מנהלים
    • הכשרה למשא ומתן
    • ייעוץ ארגוני
  • יצירת קשר
  • ייעוץ עסקי
  • בלוג
    • שיווק
    • שיווק באינטרנט
    • מוטיבציה
    • מנהיגות
    • מכירות
    • פילוסופיה
    • משא ומתן
  • אודות
    • בסיס הידע
    • התמחות מקצועית
    • יישומים פרקטיים
    • דיבייט ורטוריקה
      • מה זה דיבייט?
      • רטוריקה – אמנות השכנוע
    • הצלחה של עסקים קטנים
  • תובנות
    • תעתועי ראיה
    • שיווק ופרסום
    • פיזיולוגיה
    • נשימה
    • מוח
    • הנדסה חברתית
  • תחומי עיסוק
    • ייעוץ עסקי שיווקי
    • פיתוח אנשי מכירות
    • שיווק באינטרנט לעסקים
    • ייעוץ אסטרטגי: פיתוח אסטרטגיה שיווקית
    • פיתוח מנהלים
    • הכשרה למשא ומתן
    • ייעוץ ארגוני
  • יצירת קשר
פרופיילינג לפרופילים באתרי הכרויות
ראשי » בלוג » פרופיילינג לפרופילים באתרי הכרויות
מאי 29, 2015 אין תגובות רן ברכה

הפעם מאמר קצת שונה – מאמר טכני עם הסברים מפורטים איך מבצעים "קריאה קרה" ומנתחים פרופיילינג לתמונה באתר היכרויות.

בחודשים האחרונים אני מייעץ לאתר הכרויות גדול, בין שאר הנושאים בחנתי את תהליכי ההכרויות באתרים ועל כך ארחיב בעתיד. אבל אחת הבעיות שעלתה וממנה סובלים אנשים בעולם המודרני בתהליך ההכרות היא בעיה של מהימנות המידע על הצד השני.
בעולם הישן רוב הסיכויים שאת בן/בת הזוג שלכם הכרתם באזור בה גדלתם ולרוב הכרתם את משפחתם שנים רבות קודם. בעולם המודרני אנחנו מכירים פרטנרים שאין לנו היסטוריה לגביהם (וטוב שכך) ממקומות שונים ותרבות שונה לכן גם אנחנו נחשפים להמון מעשי הונאה בתחום עליהם אנחנו שומעים בחדשות וכדרך מגננה אנחנו זקוקים לכלים על מנת לזהות מי נמצא בצד השני של הטלפון, כלומר לעשות פרופיילינג  מהיר.
המאמר הזה מלמד אותכם הלכה למעשה איך לבצע איבחון מהיר לפרטנר,פרופיילינג , הניצב מולכם עד כדי איבחון פסיכולוגי מקיף ולדעת עליו במהירות את כל מה שינסה להסתיר. שיטות לסניית פרופיילינג אינן נטולות טעויות ועל כן אל תמהרו לפסול אנשים באופן מידי אבל תפעלו בזהירות במידה ויש לכם חששות לגבי מהימנות הפרטנר החדש שלכם. המאמר:

פרופיילינג: איך להרכיב את הפרופיל הנפשי של האדם שמאחורי הפרופיל באתרי הכרויות?

הדף פתוח על הפרופיל שלפניך, הדמות נראית בדיוק כמו בן או בת הזוג שתמיד חלמת עליהם. הם נאים, טרחו להעלות לאתר מספר תמונות, ולפי הכרטיס יש להם את התעודות הדרושות על מנת להביא אותם הביתה ולקבל חיוכים מאושרים מאימא. עכשיו כל מה שנותר לעשות זה להרים טלפון, לצאת לדייט או שניים, ואז לסגור שמלה וגן אירועים.

סליחה שאני מעיר אתכם מהחלום.. אבל האם באמת מאחורי הפרופיל האטרקטיבי מסתתר הפרטנר המתאים לחיים?
הבעיה העיקרית איתה נאלצים להתמודד מי שתרים אחרי בני זוג באתרי היכרויות (שזה בערך כל מי שמעוניין בזוגיות) היא הקושי לאבחן האם מאחורי הפרופיל באמת מסתתר הפרטנר הראוי מבלי לעבור את מסכת הייסורים של יצירת הקשר הראשוני, שיחת הטלפון ודייט מיותר שמגלה שזה ממש לא הפרטנר הרצוי/ה. כגודל הציפיה, גודל האכזבה, והאכזבה מפחיתה את האנרגיות להמשיך ולחפש אחר אהבה. מעבר לאכזבה שנובעת מחוסר התאמה, ישנו צורך אובייקטיבי להמנע מהונאות כלכליות שמנצלות את הכמיהה הטבעית של בני אדם לחיות בזוגיות. שימו לב שבאתרי הכרויות בהם נדרש תשלום על מנת לבצע התקשרויות בין החברים מידת המהימנות תהייה גבוהה יחסית ותעיד על רצון רב יותר של החברים למצוא זוגיות.

הבעיה מולה ניצבים הגולשים המשתמשים באתרי הכרויות היא שיפור ושיפוץ פרופילים. המקרה הנפוץ כולל שימוש בתוכנות לעריכת תמונות, והמקרה הקיצוני הוא פרופילים מפוברקים לחלוטין.

המוטיבציה הגבוהה לשפר את התמונות או לשנות את הנתונים האישיים באתרי ההכרויות נובעת מההנחה הנכונה חלקית מצד המון גולשים שהעלאת פרופיל עם נתונים מפוברקים תמשוך יותר פרטנרים פוטנציאלים להתקשרות. כלומר, אם אני אוסיף לעצמי כמה שנות לימוד, אשפץ מעט את התמונות ולא אספר שאני מעשן כנראה שירצו אותי יותר פרטנרים. במציאות, שיטה זו לרוב פוגעת בבעל הפרופיל המשופץ בגלל שיעור נטישה גבוה לאחר הפגישה או אפילו לאחר שיחה מקדימה.

אבל מה לגבי המשתמשים הכנים, שסתם מבזבזים זמן בגלל פרופילים מפוברקים או משופצים? אם אתם רוצים להימנע מפגיעה כזו ורוצים למצוא את הפרטנר לו אתם משתוקקים, יש מספר דרכים לאבחן את האותנטיות של בעל הפרופיל עוד לפני הפגישה. אנחנו נשתמש בטכניקה הנקראת קריאה קרה – מושג שלקוח מעולמם של קוראי העתידות ומנטליסטים (קוסמי במה) דוגמת אורי גלר וליאור סושרד.
השיטה כוללת מגוון רחב של טכניקות המאפשרות לנו להניח הנחות יסוד על אדם רק על פי מספר מצומצם של פרטים הגלויים לנו. אם נהיה מספיק מרוכזים ונבחן את התמונה באופן מלא ונשים לב לפרטים כפי שהם, ולא כפי שאנחנו רוצים שהם יהיו, נוכל לרכז כמות מידע ראשונית להמשך תהליך הבחירה.

מה אנחנו יכולים ללמוד מתמונת פנים בלבד?

תמונות שנערכו בתוכנה – האם הפנים חלקות, בצבע אחיד, ללא קמטים או שינויי צבע? כנראה שהתמונה עברה עיבוד.

מבנה הגוף – תמונות חתוכה רק של פנים מעט עגלגלות לרוב נועדו להסתיר מבנה גוף מלא (זה בסדר להיות מלאים, אולם רבים חוששים שלא יפנו אליהם ולכן עורכים את התמונות). הפנים למעט מקרי השמנה חמורים אינם משמינות באותו היחס כמו הבטן ולכן עלול להיות פער גדול בין פנים שנראות רזות יחסית לבין מבנה גוף מלא מאוד אפילו. הנקודות אותן יש לבחון על מנת לאבחן מידות גוף הן כמובן הסנטר, ולחיים ולראות עד כמה הם בולטים ביחס לנקודות השוואה אחרות בפנים.

התכשיטים של בעל/ת הפרופיל – שרשראות, עגילים, נזם וניטים. אלו יצביעו על אופי אישי ורמת הכנסה. ריבוי תכשיטים, תכשיטי פלסטיק, תכשיטי כסף דקים ופשוטים, שרשראות זהב פשוטות דקות עם תליון קטן לרוב אופיינים להשכלה נמוכה ועמדה זוטרה בעבודה.
נשים בכירות יותר או ממעמד כלכלי גבוה יסית לרוב יענדו תכשיט אחד דומיננטי שיהיה בהתאמה אופנתית לעגילים במידה ויש.
נזמים, ניטים ועגילים שלא בתנוך האוזן – יכולים להיקשר עם רצון להיות מרדניים (בהסתברות מסויימת)…

גבר עם עגיל – סממן אופנתי רב שנים שאין ממנו הרבה תובנות אבל הבחירה בסוג העגיל יכולה לצביע על גיל כרנולוגי. צעירים ישימו עגילי יהלום ולפעמים בשתי האוזניים, גברים בשנות ה – 40 ומעלה כנראה יהיו עם עגיל מתכת עגול.

תספורת – מצביעה על רמת הטיפוח של בעל הפרופיל. הבעיה שהמון תמונות בפרופילים צולמו באירועים שדרשו טיפוח קיצוני. נסו לבחון האם הבגדים בתמונה מהודרים במיוחד והתמונות צולמו מתוך אירוע אחד או סידרה של צילומים ללא קשר מה שיאפשר לכם להניח שבעל הפרופיל לא בהכרח נראה כך בחיי היום יום.

צבע שיער – נשים ממעמד כלכלי גבוה יותר לרוב יהיו עם פן או צבע אחיד בשיער. צבע כתום אדום לא טבעי משום מה אופנתי בקרב מזכירות חברה (אל תהרגו אותי).

גם גברים צבועים את השיער, תשאלו את שטייניץ – אפשר להשוות את צבע השיער לצבע גבות או לעומק הקמטים בפנים. יש המון גברים שמאפירים סביב גיל 40 אבל הפנים שלהם חלקות כמעט ללא קמטים. לעומתם גברים עם שיער שחור וקמטים כנראה שמפברקים את הגיל וגילם הוא מעל 50.
לדוגמא: תראו מה קרה לשטייניץ'

זקנים – נכון שרוב הצעירים בימינו הולכים עם זקני דאעש – אבל חשוב לשים לב לרמת הטיפוח של הזקן, האם הוא מסופר ומוקפד או שהוא גדל פרא זה גם מצביע על אישיות ותוכלו להניח אם אישיות זו מתאימה לכם.
גבר בתפקיד בכיר (כולל דתיים) לא יוכל להסתובב כמעט עם זקן עבות – לרוב הוא יהיה ללא זקן או בעל זקן מטופח קצר ובאורך אחיד.

בגדים – נשים שחובבות אופנה יצטלמו במגוון רחב של תמונות עם פרטי לבוש שונים וייחודיים. שימו לב למותגים, איכות הבגד, פרטי לבוש משלימים כמו חגורה, תיק וכו'. גברים כנראה שיצטלמו בחולצה שחורה וג'ינס…

כובע על הראש לגברים – שימוש מוגבר בכובע בכל תמונה לרוב יעיד על שיער נסוג או קרחת חלקית.

פניה של בחורה צעירה ונאה במיוחד – אם אתה גבר מתבגר, עם כרס ושיער מאפיר. ההסתברות שבחורה צעירה ויפה מאוד תפנה אליך רק בגלל שהיא נמשכת מהתמונה באתר שואפת לאפס. במקרים רבים יכולה להסתתר הונאה מסויימת מאחורי הפניה שתתגלה בשלב מאוחר.

 

תמונות גוף

אלו מספקות מידע רחב יותר אולם שוב הבעיה העיקרית עם תמונות הגוף היא השימוש ההולך וגובר בתוכנות עריכת תמונות. כדי לאבחן אם נעשתה עריכה שימו לב לכמה דברים:
גבולות סביב הגפיים –האם יש עיוות קל סביב הידיים והרגליים ומשיכה קלה של הרקע ליד הגפיים? כנראה שערכו את התמונה. האם יש עקביות בגודל וצורת החזה (כן כן יש פונקציה כזו שמגדילה חזה בתמונות ) והאם צורתו טבעית?

תמונות גוף וסביבה מספקות לנו המון מידע ולעיתים מידע שגוי – תמונה נפוצה היא גברים שנשענים על מכוניות יוקרה מתוך כוונה לרמוז על יכולות כלכליות. שימו לב למספר הרכב האם הוא מתאים לצבע ומבנה המספר בישראל.
ובכל מקרה לרוב אין קורלציה בין רכב לבין יכולת כלכלית – רוב הרכבים כולל רכבי היוקרה הם לא באמת של הדייט שלכם לפחות עד שהוא יעמוד בכל ההחזרים לבנק ולכן לדעתי זה לא פרמטר שיש להתייחס אליו בבחירת בני זוג.

סביבת צילום – המון תמונות צולמו בבתי מלון בעיקר בלובי המלון רגע לפני יציאה לבילוי – לפי הסביבה תוכלו לראות רמת המלון בו צולמה התמונה וכך להניח יכולת כלכלית. כנ"ל לגבי ריהוט ועיצוב הבית, גינה ועוד.

אם אתם לא מרגישים שקיבלתם מספיק מידע מהתמונות בגלל שהן צולמו מרחוק, שימוש במשקפי שמש ענקיים, תמונות כהות מידי או בהירות, זוויות מוזרות או תמונה אחת. פשוט בקשו קישור לפייסבוק או תמונות נוספות במייל.
שיחת הטלפון

אחרי שהגעתן והגעתם למסקנה שהגיע הזמן לשלב הבא וריכזתם את כל האנרגיות שלכם לטובת שיחה שימו לכם יעדים כללים ללמידת האדם שמדבר איתכם:
א. אוצר מילים ויכולת ניסוח שמתאימים לרמה שלכם.
ב. דיון כללי שיתן לכם מושג על מי שעומד מולכם – כמו מקומות בהם הוא אוכל, תחביבים, טיולים לחול, כשירויות, מקום עבודה.
ג. שלב האימות – אחרי שאספתם את המידע הכללי, רצוי אגב לרשום את המידע שקיבלתם במידה ואתם מנהלים שיחות עם יותר מאדם אחד, תתחילו לאמת את הפרטים. לרדת לרמת דיוק משמעותית יותר כלומר לשאול יותר שאלות, לא חייבים לעשות זאת בשיחה אחת אבל אמתו את האדם עם הנותנים שכבר מסר לכם/ן.
דוגמא: רבים נוהגים לציין שהם עובדים ב"היי טק" בגלל התדמית השכר הגבוהה בתחום. אבל היי טק זו מילה כללית מידי ולמעט מספר אנשי שיווק ואנשי פיתוח בתחום שאר המשכורות ממוצעות. חשוב לשאול שאלות מדוייקות כמו מה ההתמחות שלך? על מה אתם בדיוק עובדים? באילו שפות תכנות את/ה עובדים? מי שלא עוסק בתחומים אלו לא יוכל להסביר לכם במילים מדויקות את תחומי העבודה שלו וימשיך וינקוט בגישה כללית ולא מדוייקת, מה שמצביע על מהימנות נמוכה בפרטים שמסר.

במקרים רבים משתמש הצד שמפברק נתונים בהעמסת מידע משעמם על העבודה שלו או שימוש במונחים אבסטרקטיים שרלוונטים לתחום מסויים שהוא מכיר – אל תבהלו מאוצר המילים ותבקשו הסבר פשוט ונהיר. אדם שעוסק בתחום בקלות יוכל להסביר לכם את המשמעויות.

ד. אינטונציה – כשאתם מקשים בשאלות- ולפעמים שווה לשאול שאלה פעם נוספת לאימות – תקשיבו לאינטונציה – אם הטונים נהיים גבוהים יותר (קול דקיק) שמתייצב אחרי כמה מילים אתם מבינים שהאדם שמולכם מנסה להמציא באותו הרגע את תשובה שלא "נעים" לו לענות עליה.

ה. לא לחקור – חלק משיחות ההכרות הראשונות לא היו מביישות חוקרים וותיקים מה שעלול גם להפוך את השיחה למשעממת ולהכניס את הפרטנר למגננה. על מנת לא להחיץ את הצד השני כדי לבנות פרופיילינג  מדוייק נסו לנהל שיחה כללית על החיים ולשמוע את העמדות של הפרטנרים בצורה טבעיים. אם הם מרגישים בחקירה תקבלו תשובות מהוקצעות ולא בהכרח מהימנות.

רגע לפני הפגישה אני ממליץ לקשקש מעט באמצעות הוואטס אפ וחשוב לדרוש פייסבוק או לפחות לאמת נתונים בלינקדין. בימים של רשתות חברתיות ניתן לאמת את רוב הפרטים במהירות, על אף חוסר הנעימות בכך הזמן שלכם יקר. באמצעות עיון מהיר בפייסבוק תוכלו לראות התנסחויות, תמונות – לחפש תמונות חברתיות " Social Proof" (הוכחה חברתית) עם אנשים נוספים – אלו תמונות בעלות אמינות גבוה יותר וכך אתם יכולים לעשות "קריאה קרה" למצולמים הנוספים. ההנחה שלנו היא שאדם חי בסביבה הומוגנית – כלומר החברים שלו או שלה יהיו זהים לאדם שמולכם בקורלציה גבוה יחסית.

שגיאות כתיב – אומנם בימים של כתיבה דיגטלית יש אין סוף שגיאות אבל הטיות של זמנים כמו "היית הולך פעם", או שימוש נכון באות א' בגוף ראשון עתיד ("אני אלך" , "אני אקנה") לעומת השגיאה הנפוצה ("אני ילך" אני יקנה") יסיעו לייצר פרופיילינג שעונה לכם על שאלות רמת ההשכלה ועמדה במקום העבודה.

לפני כמה שנים סיפרה לי מישהי שפגשה את אביר חלומותיה – איש עשיר מאוד, שנראה מצויין ומאוד מעניין. רק מה, הוא ממש "מצחיקול" ששכח בדייט הראשון את הארנק בבית… היא כמובן שילמה, בדרך כשהיא הקפיצה אותו במכונית שלה לביתו כי המרצדס החדשה שלו נקראה לריקול במוסך הוא הראה לה את הווילה שהוא בונה אבל עד אז הוא ישן אצל חברים בשכונה "קצת" פחות יוקרתית. כמובן שהוא ישמח לעבור לגור אצלה בזמן הזה כי בהחלט היא הולכת להיות אהבת חייו….
מיותר לציין כי הבחור היה נוכל!

מטרת המדריך הזה היא לספק כלים מדוייקים לאבחון מהיר של הפרטנר שלכם – לבצע פרופיילינג על האישיות שלו מתוך תמונות. כלומר, לאמת את המידע הראשוני והגולמי לצרכים שלכם. הסיסמה של פיקוד צפון לחיילים היא "אם יש ספק אין ספק" במקרה שלנו אם יש חשדות ודברים לא מסתדרים לכם כשאין הלימה בין טענות הפרטנרים הפוטנצאלים לבין הממצאים הכללים – פשוט אין ספק. כלומר עדיף להתמקד בהמשך חיפוש אחר אדם אחר מאשר לגלות שעבדו עליכם במצג שווא. תסמכו על האינטאיציה שלכם.

Comments

comments

פורסם ב: בלוג, פסיכולוגיה, פרסום תגיות: אינטואיציה, הכרויות, פרופיילינג, קוגניציה
« הקודם
הבא »

אודות

אני פועל תחת שני כובעים שנים רבות. האחד כובע של יזם אינטרנט המעורב במספר פרוייקטים אינטרנטיים ושותף בהם. הכובע השני הוא כיועץ לחברות וארגונים. במהלך השנים עבדתי עם מאות חברות שונות בישראל ובעולם במגוון רחב של תחומים עסקיים ושיווקים.

באתר אני מנסה להביא ולהציג חלק מהגישות על פיהן אני עובד ומייעץ לרוב גישות המתבססות על ידע בתחום מדעי ההתנהגות, שיווק און ליין, מהסוציולוגיה והפסיכולוגיה החברתית.
להציג את כל הפוסטים של רן ברכה

יצירת קשר
צרו קשר עוד היום לפגישת היכרות ראשונית לאבחון העסק ליצירת קשר: 072-2570445

    שם (חובה)

    דואר אלקטרוני (חובה)

    נושא

    תוכן ההודעה

    • אחרונים
    • תגובות
    • פופולאריים
    • תגים
    • תוכנית שותפים - האם באמת אפשר להתעשר או לייצר הכנסה נוספת עם רשת שותפים?
    • 5 דברים שכל יזם מצליח צריך ללמוד מסיפור יציאת מצרים
    • שוטף 30 האם משהו התקדם עם החוק?
    • דיאטת פליאו - האם האדם הקדמון אכן חי על פי כללי התזונה הפליאוליתית?
    • בחירת בני זוג - 5 התכונות העקריות שאנחנו מחפשים בחיפוש אחר בני זוג
        • NLP
        • אומנויות לחימה
        • אושר
        • בני זוג
        • גן עדן
        • הטיות קוגניטיבות
        • הכרויות
        • הנעה להצלחה
        • הצלחה עסקית
        • השפעה מנטלית
        • זימברדו
        • חירות
        • כתות
        • מדיטציה
        • מדריך למורה אומנויות לחימה
        • מוטיבציה חיצונית
        • מוטיבציה להצליח
        • מוטיבציה עסקית
        • מיינד קונטרול
        • מילגרם
        • מכירות
        • מנטליזים
        • מניפולציה
        • ניהול עסקי
        • סרטוני מוטיבציה
        • סרטי מוטיבציה
        • פסיכולוגיה חברתית
        • פסיכולוגיה חיובית
        • פסיכולוגיה מכירתית
        • פסיכולוגיה של האושר
        • פסיכולוגיה של מכירות
        • פרקסיס
        • צה"ל
        • צייתנות
        • קאוצ'ינג
        • קוגניציה
        • קונפורמיות
        • שיווק התנהגותי
        • שיווק עסק
        • שיווק תאגידי
        • שליטה בעובדים
        • שליטה מנטלית
        • שנגרילה
        • תודעה
        • תפיסה
        ‎קורטקס - שיווק קוגניטיבי‎

        השארת תגובה

        ביטול

        תכנים
        • יצירת קשר
        • לקוחות
        • שירותים שלנו
        • בלוג
        • תובנות
        • ייעוץ עסקי שיווקי
        גלילה לראש העמוד
        דילוג לתוכן
        פתח סרגל נגישות

        כלי נגישות

        • הגדל טקסט
        • הקטן טקסט
        • גווני אפור
        • ניגודיות גבוהה
        • ניגודיות הפוכה
        • רקע בהיר
        • הדגשת קישורים
        • פונט קריא
        • איפוס