קורטקס – שיווק התנהגותי
  • ייעוץ עסקי
  • בלוג
    • שיווק
    • שיווק באינטרנט
    • מוטיבציה
    • מנהיגות
    • מכירות
    • פילוסופיה
    • משא ומתן
  • אודות
    • בסיס הידע
    • התמחות מקצועית
    • יישומים פרקטיים
    • דיבייט ורטוריקה
      • מה זה דיבייט?
      • רטוריקה – אמנות השכנוע
    • הצלחה של עסקים קטנים
  • תובנות
    • תעתועי ראיה
    • שיווק ופרסום
    • פיזיולוגיה
    • נשימה
    • מוח
    • הנדסה חברתית
  • תחומי עיסוק
    • ייעוץ עסקי שיווקי
    • פיתוח אנשי מכירות
    • שיווק באינטרנט לעסקים
    • ייעוץ אסטרטגי: פיתוח אסטרטגיה שיווקית
    • פיתוח מנהלים
    • הכשרה למשא ומתן
    • ייעוץ ארגוני
  • יצירת קשר
  • ייעוץ עסקי
  • בלוג
    • שיווק
    • שיווק באינטרנט
    • מוטיבציה
    • מנהיגות
    • מכירות
    • פילוסופיה
    • משא ומתן
  • אודות
    • בסיס הידע
    • התמחות מקצועית
    • יישומים פרקטיים
    • דיבייט ורטוריקה
      • מה זה דיבייט?
      • רטוריקה – אמנות השכנוע
    • הצלחה של עסקים קטנים
  • תובנות
    • תעתועי ראיה
    • שיווק ופרסום
    • פיזיולוגיה
    • נשימה
    • מוח
    • הנדסה חברתית
  • תחומי עיסוק
    • ייעוץ עסקי שיווקי
    • פיתוח אנשי מכירות
    • שיווק באינטרנט לעסקים
    • ייעוץ אסטרטגי: פיתוח אסטרטגיה שיווקית
    • פיתוח מנהלים
    • הכשרה למשא ומתן
    • ייעוץ ארגוני
  • יצירת קשר
קורטקס – שיווק התנהגותי
  • ייעוץ עסקי
  • בלוג
    • שיווק
    • שיווק באינטרנט
    • מוטיבציה
    • מנהיגות
    • מכירות
    • פילוסופיה
    • משא ומתן
  • אודות
    • בסיס הידע
    • התמחות מקצועית
    • יישומים פרקטיים
    • דיבייט ורטוריקה
      • מה זה דיבייט?
      • רטוריקה – אמנות השכנוע
    • הצלחה של עסקים קטנים
  • תובנות
    • תעתועי ראיה
    • שיווק ופרסום
    • פיזיולוגיה
    • נשימה
    • מוח
    • הנדסה חברתית
  • תחומי עיסוק
    • ייעוץ עסקי שיווקי
    • פיתוח אנשי מכירות
    • שיווק באינטרנט לעסקים
    • ייעוץ אסטרטגי: פיתוח אסטרטגיה שיווקית
    • פיתוח מנהלים
    • הכשרה למשא ומתן
    • ייעוץ ארגוני
  • יצירת קשר
  • ייעוץ עסקי
  • בלוג
    • שיווק
    • שיווק באינטרנט
    • מוטיבציה
    • מנהיגות
    • מכירות
    • פילוסופיה
    • משא ומתן
  • אודות
    • בסיס הידע
    • התמחות מקצועית
    • יישומים פרקטיים
    • דיבייט ורטוריקה
      • מה זה דיבייט?
      • רטוריקה – אמנות השכנוע
    • הצלחה של עסקים קטנים
  • תובנות
    • תעתועי ראיה
    • שיווק ופרסום
    • פיזיולוגיה
    • נשימה
    • מוח
    • הנדסה חברתית
  • תחומי עיסוק
    • ייעוץ עסקי שיווקי
    • פיתוח אנשי מכירות
    • שיווק באינטרנט לעסקים
    • ייעוץ אסטרטגי: פיתוח אסטרטגיה שיווקית
    • פיתוח מנהלים
    • הכשרה למשא ומתן
    • ייעוץ ארגוני
  • יצירת קשר
בסיס הידע
ראשי » בסיס הידע

קורטקס היא קליפת המוח, המעטפת סביב שמהווה את רובו של המוח ובוויקיפדיה תוכלו לקרוא את כל ההסבר המדעי על תפקודי קליפת המוח:

 " קליפת המוח אחראית על עיבוד המידע שמגיע אליה מהחושים, וכן על שליחת פקודות מוטוריות לשרירי השלד. קליפת המוח האנושית היא מוקד החשיבה המודעת במוח. היא מטפלת בפעולות קוגניטיביות גבוהות, כגון דיבור, הבנת שפה וקבלת החלטות. בהתאם לכך, מספר אזורים בקליפת המוח נמצאו קשורים לקשב‏[1].‏"

בשנים האחרונות בעיקר במקביל להתפתחויות של מכשירי ה – FMRI   החלו להתפתח מסלולים חדשים בשם מדעי המוח לחקר המוח. מאחר וזה  פועל באופן מסתורי וכבר אלפי שנים בני אדם מנסים לפצח את התהליכים המתרחשים בו. ה FMRI   מכשיר הפועל בתהודת גלים מגנטים מנטר את פעילות המוח ואת המיקום במוח בו מתבצעים תהליכים החשיבה או איבוד המידע.

אלו כאמור מתרחשים בקליפת המוח שגודלה אם תפרסו אותה על שלוחן כמטר על מטר ודחוסה אל תוך הגולגולת שלכם.

אבל למרות השם היומרני "מדעי המוח" ושימוש רב במכשור טכנולוגי מתקדם, המקסימום שמגיע המדע כיום הוא כאמור ביכולת ניטור מאוד בסיסית של תהליכים. לכיווון של חשמול איזורים וגרימת תחושות כמו כאב ודגדוג וכן מיפוי צבעוני של אוזרים הרוחשים בפעילות.

למרות השם הפיזיולוגי של הבלוג – אין לי שום מטרה לעסוק או להבין את התהליכים הפיזיולוגים במוח. נהפוך הוא המטרה לעסוק  בטווח רחב שלחומים ממדעי ההתנהגות שגורמים לכולנו לפעול, להרגיש ולחשוב שאין להם בסיס פיזיולוגי מובהק מחקרית. ההשפעה כולה נובעת מתוך ההתנהגות והתודעה של האדם.

מאחר וחלק ניכר מהעיסוק שלי התבסס בתחום השיווק וניתוחי התנהגות של אנשים שמתי לב למספר תופעות שהפכו להיות אבן דרך מנחה בניתוח:

  1.  רוב הזמן אנשים לא מודעים להתנהגויות שלהם הם פועלים מתוך אוטומט על בסיס התניות נרכשות בצורות הבסיסיות ביותר – לימוד אופרנטי או קלאסי.
  2. לרב הדברים שאנשים אומרים אין שום משמעות – לרוב אין קשר בין מה שהם יספרו לבין ההתנהגות בפועל והמחשבות שמניעות אותם.
  3. רוב האנשים משמרים את ההתנהגויות שלהם אבל ניתן לשנות את אותה החשיבה יחסית מהר (לדוגמא: האמא הכי עדינה תהיה מאוד תקיפה אם היא צריכה להשיג אוכל לילדם שלה) זו דוגמא קיצונית אבל במהלך היום אדם מחליט מאות החלטות וקל לנטב אותן בצורה לא מודעת.
  4. אנשים פועלים בתבניות מוכרות של חשיבה והתנהגות ועל כן כל שינוי חייב להיות באמצעות ליווי ללימוד התנהגות חדשה.
  5. יש קשר ישיר בין הפיזיולוגיה שלנו כבני אדם מה אנחנו אוכלים, שותים, מסניפים, אימוני ספורט וכו' על המחשבה.

עכשיו קחו את הנחות אלו ועזבו את  ה MRI ובבלוג זה אני אחשוף אופנים שונים של פעילות המוח.

ממניפולציות, שיטות שיווק, ששיטות מכירה, שיטות השפעה על אנשים אחרים – טכניקות קבלה ושינוי החלטות וכמובן פרשנות שלי על  החשיבה והמוח האנושי.

המקורות שלי מתבססים על הלימודים המקצועיים שלי, מחקרים שערכתי ועדיין אני עורך בתחום השיווק, העבודה המקצועית שלי שדורשת למצוא פתרונות חדשניים להגדלת ההכנסות של חברות, קריאה ולימוד פילוסופיה ומקורות איזוטרים שונים כמו אומנויות לחימה, יוגה, טכניקות גיוס לכתות , קריאה מגוונת של תכנים שונים כמו NLP, קוסמות, טכניקות של נוכלים ורמאים, טכניקות של קוראי עתידות כמו קריאה קרה, עבודה של סוכנים וסוכנויות מודיעין  , שיטות חקירה, שיטות של social engineering ( וכן אין סוף ניסויים שונים לפעמים סתם על עבורי אורח תמימים ביישום ובדיקת טכניקות אלו (כמובן ללא ניצול שלילי).

לאט לאט אני אחשוף שיטות הן שיווקיות והן מניפלציות בינאישיות שנעשות עליכם בכל יום באופן מסחרי ואישי. המטרה בדיון על מניפולציות אלו הוא לתת כלים למי שמתעניין מחד כלים הגנתיים ומניעתיים ומאידך כלים שיכולים לסיע רבות להשגת המטרות שלכם ומהווים בסיס למוטיבציה אישית, להתפתחות ולהצלחה.

צרו קשר עוד היום לפגישת היכרות ראשונית לאבחון העסק
ליצירת קשר: 072-2570445

  • אחרונים
  • תגובות
  • פופולאריים
  • תגים
  • תוכנית שותפים - האם באמת אפשר להתעשר או לייצר הכנסה נוספת עם רשת שותפים?
  • 5 דברים שכל יזם מצליח צריך ללמוד מסיפור יציאת מצרים
  • שוטף 30 האם משהו התקדם עם החוק?
  • דיאטת פליאו - האם האדם הקדמון אכן חי על פי כללי התזונה הפליאוליתית?
  • בחירת בני זוג - 5 התכונות העקריות שאנחנו מחפשים בחיפוש אחר בני זוג
      • NLP
      • אומנויות לחימה
      • אורי גלר
      • אושר
      • גן עדן
      • הטיות קוגניטיבות
      • הכרויות
      • הנעה להצלחה
      • הצלחה עסקית
      • השפעה מנטלית
      • התפתחות אישית
      • התפתחות מנטלית
      • זימברדו
      • חירות
      • כתות
      • מדיטציה
      • מדריך למורה אומנויות לחימה
      • מוטיבציה חיצונית
      • מוטיבציה להצליח
      • מוטיבציה עסקית
      • מילגרם
      • מיקוח
      • מכירות
      • מנטליזים
      • מניפולציה
      • ניהול עסקי
      • סרטוני מוטיבציה
      • סרטי מוטיבציה
      • פסיכולוגיה חברתית
      • פסיכולוגיה חיובית
      • פסיכולוגיה מכירתית
      • פסיכולוגיה של מכירות
      • פרקסיס
      • צה"ל
      • צייתנות
      • קוגניציה
      • רומינציה
      • שיווק התנהגותי
      • שיווק עסק
      • שיווק תאגידי
      • שליטה מנטלית
      • שנגרילה
      • תאגידים
      • תודעה
      • תפיסה

        שם (חובה)

        דואר אלקטרוני (חובה)

        נושא

        תוכן ההודעה

        ‎קורטקס - שיווק קוגניטיבי‎

        כלים
        • התחבר
        • פיד רשומות
        • פיד תגובות
        • WordPress.org
        תכנים
        • יצירת קשר
        • לקוחות
        • שירותים שלנו
        • בלוג
        • תובנות
        • ייעוץ עסקי שיווקי
        גלילה לראש העמוד
        דילוג לתוכן
        פתח סרגל נגישות

        כלי נגישות

        • הגדל טקסט
        • הקטן טקסט
        • גווני אפור
        • ניגודיות גבוהה
        • ניגודיות הפוכה
        • רקע בהיר
        • הדגשת קישורים
        • פונט קריא
        • איפוס